آموزش, آموزش دوربین مداربسته

کاربرد دوربین مداربسته بیمارستان

کاربرد دوربین مداربسته بیمارستان

نصب دوربین مدار بسته جهت کنترل دقیق تر در بیمارستان ها و کاربرد دوربین مداربسته بیمارستان و مراکز درمانی مناسب ترین و مطلوب ترین ایده می باشد، که ما شما را با آن آشنا می کنیم.

کاربرد دوربین مدار بسته بیمارستان

با توجه به نگرانی های اصلی مدیران این گونه مجموعه ها که میزان هزینه ها، ماندگاری و حفظ کیفیت تجهیزات خریداری شده و هم چنین حساسیت بالای بیمارستان و مراکز درمانی می باشد.

تهدیدهای امنیتی روز به روز در زمینه های متعدد وجود داشته و لازمه آن طراحی راهکار هایی برای غلبه بر تهدیدات مانند سرقت، خرابکاری، جرم و جنایت و در عین حال امنیت عمومی است.

در طراحی سیستم امنیتی دوربین مداربسته گستره سایت، ارزیابی موقعیت مکانی، پشتیبانی از پیکربندی و نصب، و ادغام مجازی برای ارائه بهترین نتایج ارائه می دهیم تا نیازهای امنیتی منحصر به فرد برآورده شود.

یکی از مکان هایی که وجود دوربین مداربسته در آن بسیار مهم و حیاتی می باشد بیمارستان است که به دلیل کارکرد و ماهیت آنها حضور بیماران و انجام عمل های متعدد و رفت و آمدها و … تمامی اینها نیاز شدید و مبرم به دوربین مداربسته را ایجاد کرده و باید سیستم نظارت تصویری و امنیتی مطابق با استانداردهای روز و به بهینه ترین شکل ممکن اجرا گردد.

مزایای دوربین مداربسته بیمارستان

  • کنترل بهتر روی جمعیت در رویدادهای با ترافیک بالا
  • امنیت بهتر کارکنان
  • کنترل بهتر روی افزایش مراجعات بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان
  • فراهم شدن امکان مانیتور و پایش از طریق تبلت و گوشی هوشمند
  • جلوگیری از سرقت و خرابکاری
  • جلوگیری از بروز جنایت توسط کارکنان و یا اشخاص در اقصی نقاط بیمارستان
  • کاهش مسولیت کسب و کار
مشاهده  تنظیمات ActiveX

لازم به ذکر است که در همه مکان‌ ها نمی‌توان دوربین مداربسته نصب کرد مثلاً در مکان‌ هایی که مکان شخصی پرستاران و پزشکان برای تعویض لباس یا استراحت است و همچنین کارکنان نباید با دیدن آن چنین حسی را تجربه کنند که آزادی عمل آنها در بیمارستان کاهش پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید