آموزش, آموزش دوربین مداربسته

امنیت سایبری در دوربین مداربسته

امنیت سایبری در دوربین مداربسته

شرکت Viakoo که در صنعت امنیتی راهکارهای تشخیص هویت خودکار ارائه می دهد بتازگی خلاقیت جدیدی برای بررسی امنیت سایبری در دوربین مداربسته ابداع کرده است. در این رابطه با ما همراه باشید.

امنیت سایبری در دوربین مداربسته

برای امنیت سایبری در دوربین مداربسته راهکار جدیدی پیدا شده است که اولین بار در نمایشگاه ISC West 2017 به نمایش گذاشته شد. Password Checker که راهکار خودکاری برای بررسی دوربین های مدار بسته شبکه محسوب می شود، از رمز عبورهای پیش فرض یا رایج استفاده نمی کند تا مشکل نفوذ پذیری به شبکه یا حملات سایبری را به حداقل برساند.

علاوه بر این چک کننده رمز عبور Password Checker به کاربر این اطمینان را می دهد که آیا استانداردهای مناسبی برای تولید رمز عبور در نظر گرفته شده است یا نه؟

آیا از استانداردهای ایجاد رمز PCI ،NERC ،NIST و … که باید در شبکه های نظارت تصویری برای پیشگیری از خطرات امنیتی مد نظر باشد، استفاده شده است؟

راهکار جدید بررسی کننده رمز عبور سیستم نظارت تصویری می تواند راهکارهای تعیین هویت خودکار قبلی را تکمیل کند، به صورتی که به راحتی می تواند وضعیت شبکه دوربین مدار بسته را از نظر یکپارچگی امنیتی بررسی نماید.

این یک راه حل بسیار کارآمد و مقرون به صرفه است و می تواند سیستم های امنیت فیزیکی را از حملات سایبری در امان نگه دارد.

Viakoo Password Checker به عنوان یکی از ماژول های بررسی امنیت Viakoo با بررسی نقاط نفوذ و روش تعیین هویت HTML میزان نفوذ پذیری را از روی رمز عبورهای رایج و URL های ورودی تعیین می نماید.

مشاهده  اسپلیتر دوربین مداربسته

نتایج بررسی امنیتی برای هر دوربین مدار بسته در شبکه به صورت مجزا تعیین شده و در صورت نیاز به تغییر یا تشخیص ساده رمز عبور، به صورت هشدارهایی مهم به کاربر سیستم نظارت تصویری ارسال می شوند.

ضمن اینکه Password Checker شرکت Viakoo می تواند به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده در کل سیستم نظارت تصویری خودکار شروع به کار نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید