آموزش, آموزش دوربین مداربسته

دوربین مداربسته مناسب آسانسور

دوربین مداربسته مناسب آسانسور

سرقت، ایجاد مزاحمت و مواردی شبیه به این درون آسانسور یک مجموعه می تواند رخ دهد. از این رو نصب یک دوربین مداربسته مناسب آسانسور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

علاوه بر این با توجه به اینکه معمولا آسانسورها راه ورود اصلی به ساختمان و طبقات مختلف هستند می توان با پوشش این مبادی ورودی از ورود افراد مشکوک به درون ساختمان و یا سرقت جلوگیری کرد.

دوربین مداربسته مناسب آسانسور

ما در این مقاله در حوزه سیستم‌ های حفاظتی و امنیتی تلاش می‌کنیم درباره نصب دوربین مداربسته مناسب آسانسور چند نکته مهم کلیدی و مفید به دانسته‌های شما اضافه کنیم.

اولین نکته در این باره انتخاب عدسی استاندارد جهت پوشش‌ دهی بیشتر و مناسب‌ تر محیط داخلی آسانسور است.

برای این کار بهتر است از عدسی نوع واید Wide و با تکنولوژی WDR استفاده شود.

دومین نکته برای رسیدن به نتیجه مطلوب می‌توان از دوربین‌ های مداربسته سوزنی و مخفی ZX-1190HD نیز بهره گرفت تا با این تدبیر از سرقت آن نیز جلوگیری شود.

سومین نکته در خصوص نصب دوربین مداربسته مناسب آسانسور که بسیار هم پر اهمیت است این است که دوربین مداربسته مورد استفاده باید بی‌ سیم باشد تا بالا و پایین رفتن کابین موجب قطع‌شدن کابل‌ های کواکسیال نشود.

از سویی حرکت‌ کردن کابین و عبور آن از کنار کابل‌ های برق باعث می‌شود کیفیت تصاویر گرفته‌ شده توسط دوربین مدار بسته پایین بیاید و بی‌ تردید تجهیزات نیز نویزهایی را ایجاد خواهند کرد.

برای برطرف‌ کردن این مشکل نیز می‌توان با نصب یک فرستنده در زیر کابین آسانسور و قرار دادن یک گیرنده از نوع DVR در طبقات پایین یا بالای ساختمان تا حدودی از ایجاد نویز جلوگیری کرد.

مشاهده  سرور دوربین مداربسته

رعایت این نکات سبب می‌شود لحظات کوتاهی که در روز یا شب در داخل آسانسور سپری می‌ شود توام با آرامش و تجربه خاطره‌ ای ایمن و بی‌خطر برای کاربران گرامی این وسیله پر اهمیت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید