آموزش, آموزش دوربین مداربسته

تکنولوژی Starlight در دوربین مداربسته

تکنولوژی Starlight در دوربین مداربسته

از سری مقاله های آموزشی دوربین مداربسته قصد داریم به معرفی تکنولوژی Starlight در دوربین مداربسته بپردازیم. در تکنولوژی Starlight تصاویر در تاریکی شب به صورت رنگی نمایش می دهد.

تکنولوژی Starlight در دوربین مداربسته

در دوربین هایی که از سنسورهای استارلایت استفاده م این سنسور برای تولید تصویر رنگی نیاز به حداقل نوری میباشد تا بتواند درست عمل کند، چرا که تصویر دوربین استارلایت در تاریکی مطلق بسیار ضعیف خواهد بود.

دوربین های مداربسته جهت دید در تاریکی مطلق از تکنولوژی مادون قرمز استفاده می کنند که به طور معمول دید در شب نامیده می شوند و به وسیله سنسور نور خود میزان نور محیط را اندازه گیری می کنند.

هنگامی که نور محیط از حداقل لوکس قابل تحمل سنسور تصویر دوربین کمتر شود، فرمان روشن شدن LED های مادون قرمز و سوئیچ تصویر به حالت سیاه و سفید را می دهند و پردازشگر تصویر در مد شب شروع به پردازش تصاویر خواهد کرد.

دوربین های مداربسته STARLIGHT برای تصویر برداری در محیط های کم نور و تاریک بهینه شده اند. گشادگی دیافراگم این دوربین ها f/1.65 می باشد که بیشترین میزان در مقایسه بادوربین های مشابه بوده و باعث می گردد نور بیشتری ازطریق لنز به سنسور برسد.

تکنولوژی Starlight در دوربین مداربسته قادر خواهد بود تصویری رنگی و واضح تر در تاریکی مطلق ارائه کند.

دوربین مدار بسته با تکنولوژی استارلایت دارای حساسیت نور بسیار عالی است، که در نتیجه توانایی ضبط تصاویر با کیفیت بالا را در شرایطی با کم نور در دسترس قرار می دهد.

یک دوربین مداربسته STARLIGHT قدرتمند باید قادر به ارائه تصویر واضح تر با جزئیات رنگ بیشتر از دوربین های معمولی باشد.

مشاهده  زمان واقعی در دی وی ار

دوربین های دیجیتال قادر به ایجاد تصاویر رنگی برای مدت طولانی هستند و هنگامی که تنظیمات به سیاه و سفید تغییر می کنند، دید بهتر برای شبکیه فراهم می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید