آموزش, آموزش کامپیوتر, سایت

فرم ساز وردپرس

فرم ساز وردپرس

اگر مدیریت یم سایت وردپرس را برعهده دارید قاعدتا نیاز به یک فرم ساز وردپرس دارید تا بتوانید فرم های دلخواه خودتان را طراحی کنید، ما در این بخش چند نمونه از افزونه های فرم ساز را برای شما معرفی میکنیم.

معرفی افزونه ی contact form – فرم ساز وردپرس

contact form 7 یکی از افزونه های وردپرس است که بسیار معروف و پرکاربرد می باشد. با استفاده از این فرم ساز شما می توانید فرم های ساده ایجاد کنید.

زمانی که این افزونه را نصب کردید این فرم ساز در پیشخوان شما با نام فرم تماس اضافه می شود.روی این گزینه کلیک کرده و فرم خود را به هر صورتی که می خواهید بسازید. پس از ذخیره به شما یک شورت کد می دهد که هر جایی از سایت بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید . می توانید از قسمت برگه ها به عنوان یک برگه جدا با نام فرم تماس یا هر فرم دیگری از آن استفاده کنید.

دانلود افزونه contact form 7

معرفی فرم ساز ninja forms – فرم ساز وردپرس

Ninja formsیکی دیگر از افزونه های ایجاد فرم در وردپرس می باشد و با استفاده از آن می توانید فرم های حرفه ای تر ایجاد کنید .با استفاده از درگ و دراپ می توانید اجزا فرم را وارد کنید کنید همچنین با فارسی کردن پبام ها و نوشته های آن فرم را فارسی کنید و نیاز به فارسی سازی توسط توسعه دهنده نیست.

دانلود افزونه ninja forms

معرفی فرم ساز form maker – فرم ساز وردپرس

Form maker یکی دیگر از افزونه های فرم ساز می باشد که در این فرم ساز امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار داده می شود

با استفاده از از این فرم ساز می توانید فیلد های بیشتری به فرم خود اضافه کنید وتنظیمات کاملی دارد که در نسخه رایگان هم می توان آن ها را مشاهده کرد.

 دانلود افزونه form maker

معرفی فرم ساز captian form – فرم ساز وردپرس

یکی از برتربن فرم ساز های وردپرس می باشد که با استفاده از آن می توانید فرم های نظرسنجی و فرم هایی ببرای تست های مختلف ایجادکنید .captian form می باشد که امکانات بسیار زیادی را به کاربران خود می دهد

دانلود افزونه captian form

معرفی فرم ساز Qufrom – فرم ساز وردپرس

quform یک افزونه حرفه ای وردپرس برای ساخت فرم در وردپرس . شامل فرم های تماس با ما ، استخدام ، فرم همکاری ، فرم درخواست نمایندگی یا هر فرم دیگری هست که می تواند فرم های ثبت شده توسط کاربر را از دو راه نمایش در پنل مدیریت وردپرس و ارسال با ایمیل به مدیران سایت ، ثبت کند. با فرم ساز حرفه ای وردپرس نیازی نیست مثل افزونه contact form 7 یا سایر افزونه های فرم ساز وردپرسی ، برای ساخت فرم شورت کد های مختلف را جا به جا کنید. با پنل مدیریت فارسی این افزونه می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن یک فرم عالی و حرفه ای با ظاهری بسیار زیبا داشته باشید

دانلود افزونه quform

معرفی فرم ساز WPfroms – فرم ساز وردپرس

WPForms یکی از بهترین افزونه ی فرم ساز وردپرس است، و آن را باید یک بزار ثبت نام کاربر قدرتمند و افزونه ویرایش صفحه ورود به سایت نیز دانست. این افزونه  اجازه می دهد شما بتوانید با ایجاد ثبت نام کاربران به صورت سفارشی بپردازید آن هم با چند کلیک. شما می توانید این فرم در هر نقطه از سایت اضافه کنید.

دانلود افزونه WPForms

ویژگی های افزونه ی WPForms

  • امکان ساخت فرم های ساده
  • امکان ساخت فرم های چند مرحله ای
  • محافظ در برابر اسپم
  • کاربری آسان
  • قابلیت استفاده از فرم های ساخته شده در برگه ها و نوشته ها
  • امکان ساخت فرم های حرفه ای
  • قالب های مختلف
  • اعلان فرم های ارسالی کاربران
  • روش ساخت ساده
  • قالبیت اتصال به درگاه آنلاین
  • تایید فرم به شکل هوشمند
  • ساخت فرم آنلاین

معرفی فرم ساز eform premium – فرم ساز وردپرس

افزونه فرم ساز وردپرس eform premium که در گذشته با نام (FSQM Pro) شناخته می شود، افزونه ای فرم ساز بسیار انعطاف پذیر است که میتواند با وب سایت وردپرس شما متصل شود. اگر به دنبال ساخت فرم های متفاوت، بدون نیاز به نصب کردن افزونه های مختلف هستید، افزونه فرم ساز eform premium بهترین راه حل برای شما است.

توسط این افزونه شما قادر خواهید بود فرم های مختلفی از جمله : آزمون، فرم تماس با ما، نظر سنجی، جمع آوری اطلاعات، صفحات پرداخت، پلن های قیمت و غیره را بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی بسازید.

با استفاده از تکنولوژی فرم ساز پر سرعت drag and drop ، شما قادر خواهید بود بی نهایت فرم بسازید و همه ی آن ها را از قسمت پیشخوان مدیریت سایت تان مدیریت کنید. تمامی فرم های ثبت شده توسط کاربران در دیتابیس eForm ثبت می شوند، به همین خاطر مشا قادر خواهید بود که تمامی آن ها را از پیشخوان مدیریت تان نظارت کنید، آنالیز کنید و بر اساس اطلاعات جمع آوری شده تان مانور بدید.

دانلود افزونه eform premium

معرفی فرم ساز Gravity Forms – فرم ساز وردپرس

Gravity Forms نام یک افزونه حرفه ای می باشد که با استفاده از آن قادر هستید انوع فرم های مختلف را در وب سایت وردپرسی خود را بدون نیاز به دانش خاص و یا صرف وقت زیاد طراحی و ایجاد کنید! این افزونه شما را قادر می سازد انواع فرم ها با فیلد های مختلف ، قابلیت انتخاب ظاهر دلخواه و ایجاد فرم های چند مرحله ای ، قابلیت ایجاد محدودیت برای فرم ها ، ساخت فیلد های پیشرفته و شرطی ، قابلیت ساخت فرم و نمایش آن در زمان بندی های مختلف ، قابلیت ایجاد انواع فیلد های محاسبه گر (وزنی ، و…) ، قابلیت اتصال به درگاه پرداخت پس از ثبت فرم برای پرداخت وجهی دلخواه می باشد.

همچنین با استفاده از بسته فارسی ساز و بومی ساز این افزونه با نام Persian Gravity Forms قادر هستید براحتی تمامی بخش های این افزونه را فارسی و کاملا بهینه شده در اختیار داشته باشید! در نسخه فارسی امکاناتی نظیر استان های ایران ، واحد پولی ریال و تومان ، ترجمه کامل افزونه های کمکی، و همچنین اضافه کردن وضعیت پست خصوصی برای فیلد های ارسال پست افزوده شده است. قابلیت های کلی را شرح می دهیم.

دانلود افزونه Gravity Forms

امکانات نسخه فارسی ساز:

  • ترجمه هسته افزونه و افزونه های آن
  • اضافه کردن استان های ایران برای استفاده در فیلد های آدرس
  • اضافه کردن واحد پولی ریال و تومان
  • زیبا سازی محیط کاربری به وسیله استایل دهی
  • راستچین سازی افزونه و صفحه پرینت و افزونه
  • اضافه کردن وضعیت پست خصوصی برای فیلد های ارسال پست
  • اضافه کردن برچسب وضعیت تراکنش ، کد رهگیری و …
     

دیدگاهتان را بنویسید