آموزش, آموزش کامپیوتر, نرم افزار

تغییر لوگوی استور ویندوز۱۰

تغییر لوگوی استور ویندوز۱۰

مایکروسافت در راستای تبدیل وجه ویندوز از یک محصول به یک سرویس، ساعاتی پیش اقدام به تغییر لوگوی استور ویندوز۱۰ و نام فروشگاه ویندوز ده نمود .

فروشگاه ویندوز ۱۰ محیطی از ویندوز است که در آن می توان نرم افزاری ویندوز را یافت و با به‌روزرسانی نمود.

این شرکت مشهور و پر آوازه با تغییر نام فروشگاه ویندوز از Windows Store به Microsoft store و تغییر لوگوی آیکون فروشگاه ویندوز از سبد با پنجره ی استارت به شکل جدید سبد با طرح جدید که با لوگوی مایکروسافت ادغام شده اقدام کرد.

آیکون برنامه مذکور را می توانید در منوی استارت و تکسبار می توانید ببینید.

تغییر لوگو استور ویندوز۱۰ و تغییر نام استور ویندوز ۱۰

به هر حال انتخاب نام مایکروسافت استور ، برای فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز می‌تواند شروعی برای فروش محصولات مایکروسافت در این برنامه باشد، شایان ذکر است فروشگاه‌های حقیقی مایکروسافت با همین نام یعنی ماکروسافت استور شناخته می‌شوند.

مایکروسافت از قبل تا به حال از لوگوی تجاری خود برای فروشگاه آنلاین و و فروشگاه های فیزیکی خود استفاده کرده است.

حال نیز مایکروسافت از نام خود در فروشگاهی که برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی و ویدیو می‌فروشد استفاده کرده که به احتمال زیاد این ماکروسافت با این کار خود قصد گسترش فروشگاه خود استفاده از آن در سیستمهای دیگر مانند اسمارت فون های ویندوزی ایکس باکس و غیره را دارد. حتی امکان دارد مایکروسافت محصولات سخت افزاری خود را نیز از طریق همین فروشگاه به فروش برساند.

بدون اقرار می توان گفت ویندوز بیشتر سیستم عامل رایج در جهان هست و هیچ دلیلی نیست که مایکروسافت دیگر مایکروسافت در آینده در این فروشگاه به فروش نرساند.

بدین ترتیب می‌توان حدس زد که در آینده نزدیک، اپلیکیشن مایکروسافت استور، علاوه بر اپلیکیشن، موزیک، ویدئو و کتاب، میزبان تولیدات سخت افزار شرکت‌های شخص ثالث در کنار کنسول ایکس باکس و محصولات برند سرفیس نیز باشد و کاربران بتوانند از یک استور واحد به سخت افزار و محتویات دیجیتال مورد نظر دستی پیدا کنند.

اگر چه هنوز تا زمان انتشار این مقاله به طور رسمی این تغییر و هدف از انجاک این تغییر اعلام نشده و ممکن است با بازخورد منفی اینسایدرها(یا تست کنندگان ویندوز) در آینده به حالت قبل برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید