آموزش, آموزش آیفون تصویری, آموزش اعلام حریق, آموزش ال ای دی, آموزش برق, آموزش درب اتوماتیک, آموزش دزدگیر, آموزش دوربین مداربسته, آموزش گیت فروشگاهی

قرارداد سیستم های امنیتی

قرارداد سیستم های امنیتی

در این پست قصد دارم برای شما یک نمونه قرارداد سیستم های امنیتی را برای شما بگذارم.

بعد از جستجوی زیاد و سردر گمی در میان قرار داد های مربوطه این قرار داد رو پیدا کردم و برای شما دوستان گرامی به اشتراک می گذارم.

فایل PDF و WORD  این قرارداد ضمیمه می باشد شما می توانید در صورت نیاز دانلود و آن را شخصی سازی نماید.

قرار داد نصب سیستم های امنیتی

شرکت ……………

طرفین قرارداد:

طرف اول : شرکت …………… به عنوان فروشنده کالاهای مورد نظر و مجری نصب و اجرای پروژه مورد نظر.

طرف دوم : مشتری یا نماینده ایشان.

توافقات:

به موجب این قرارداد بین شرکت  …………… و سرکار خانم / جناب آقای /  شرکت …………… به شماره شناسنامه …………… نام پدر …………… شماره تلفن همراه : …………… و تلفن ثابت : …………… آدرس …………… توافق حاصل شد در مورد خرید و انجام پروژه مورد نظر در زمینه XX. با کالاهای مربوطه به شماره فاکتور ……………. با نقشه طراحی شده به صورت …………… به شماره ……………. در تاریخ …………… که مورد توافق طرفین می باشد، طراحی و رزرو گردیده و تاریخ شروع پروژه …………… می باشد و مشتری موظف به پرداخت حداقل یک سوم قیمت کل فاکتور بابت  پیش قسط پروژه مورد نظر و یک فقره چک یا سفته  به مبلغ برابر فاکتور در وجه شرکت XX.به تاریخ XX. روز بعد تا واگذاری و انجام پروژه مربوطه می باشند که پس از اتمام کار و تسویه حساب کامل چک یا سفته مورد نظر به مشتری مرجوع میگردد و در صورت مرجوع یا انصراف مشتری از قرارداد در صورت توافق شرکت مبنی بر قبول انصراف ، قبل از نصب مشتری موظف به پرداخت حداقل ۱۵% مبلغ کل فاکتور مورد نظر و پس از نصب ۳۰% مبلغ کل فاکتور و هزینه نصب به عنوان خسارت به شرکت …………… می باشد.

کل مبلغ کالا با احتساب هزینه نصب به صورت تخمینی : …………… ریال …………… ریال(به حروف)که مورد توافق طرفین می باشد.

میزان پیش قسط پرداخت شده :…………… ریال …………… ریال(به حروف)

وضعیت فاکتور والباقی بدهی مبلغ به صورت تخمینی : ……………. ریال …………… ریال(به حروف)

مشخصات چک یا سفته: …………… ریال ……………Xریال(به حروف) به شماره سریال ……………. و به شماره حساب …………… به نام ……………

شرایط قرارداد:

۱- هزینه نصب : با توجه به نوع پروژه جداگانه محاسبه می گردد و حداقل ۱۵ درصد کل فاکتور و به صورت توافقی میباشد.

۲- شرکت …………… پس از تاریخ روز پایان کار در صورت قطع یا بوجود آمدن هرگونه ایراد در سیستم به دلیل دستکاری سیستم توسط افراد غیر حرفه ای هیچ تعهدی مبنی بر راه اندازی مجدد سیستم ندارد و تمام هزینه های راه اندازی مجدد، با توجه به نوع پروژه و نوع مشکل دریافت میگردد.( تاریخ روز پایان کار به منزله تحویل صحیح و سالم پروژه به مشتری است)

۳- گارانتی : محصولات گارانتی دار شامل مواردی از قبیل شکستگی فیزیکی ، خرابی در اثر رطوبت و نوسانات برق وX. نمی شود ، همچنین مواردی همچون منابع تغذیه ، کابل ها و کانکتورها شامل تعهدات گارانتی نمی باشد و هزینه ایاب و ذهاب مبلغ ……………. و به عهده مشتری می باشد.

۴- مدت تحویل کالا که برای استفاده از گارانتی به شرکت ……………. تحویل شده است، بسته به نوع خرابی ۱۵ الی ۸۰ روز کاری می باشد.

۵- موجودی سیستم های امنیتی به روز می باشد و در صورتی که پس از انتخاب مشتری و صدور پیش فاکتور توسط شرکت ……………. ،کالاهای مربوطه و منتخب شده موجود نباشد امکان تعویض با کالاهای مشابه توسط شرکت …………… خواهد داشت و بلامانع است.

۶- تامین مصالح و کلیه تجهیزات مورد نیاز جهت نصب و همچنین هزینه های کلیه امور جانبی به عهده مشتری می باشد و در صورت انجام این امور توسط شرکت …………… هزینه جدا محاسبه می گردد.

۷-از موقع تکمیل کامل مدارک و پرداخت پیش قسط بسته به نوع کار ،مدت انجام پروژه حداقل از پنج روز کاری تا شش ماه می باشد.

۸-در صورت ایجاد کوچکترین تغییر در نقشه و یا تغییر در اثر امور پیش بینی نشده از جانب مشتری به طور قطع هزینه نصب و هزینه های دیگر جداگانه محاسبه خواهد شد.

۹-پس از شروع اجرای پروژه مسئولیت حفظ و نگه داری وسایل و تجهیزات تا پایان پروژه به عهده مشتری می باشد و ……………. هیچ مسئولیتی در قبال سرقت یا گم شدن آنها نخواهد داشت.

۱۰-بدیهی است مبلغ کالاهای مصرفی مانند کابل وX. به صورت تخمینی به مشتری اعلام می گردد و مبلغ نهایی کل پروژه با توجه به مقدار مصرف این کالاها در پایان کار به اطلاع مشتری می رسد.

۱۱-نقشه طراحی به صورت ……………. برگه شماره ……………. به تاریخ …………… مورد توافق طرفین می باشد و هزینه نقشه برداری از محل معادل ……………. ریال ……………. ریال(به حروف ) در فاکتور لحاظ می شود.

۱۲-شرایط  پرداخت به صورت: ……………. که مورد توافق طرفین می باشد.

۱۳-تحویل کپی شناسنامه و کارت ملی،کپی جواز کسب یا فیش حقوقی،کپی قبض برق و تلفن محل کار و منزل و همچنین مدارک ضامن قبل از شروع اجرای پروژه الزامیست و در غیر این صورت شرکت …………… هیچ تعهدی مبنی بر شروع پروژه حتی پس از انعقاد قرارداد نخواهد داشت.

قرارداد طی ۱۳ ماده در دو برگ منعقد گردیده که مورد توافق طرفین می باشد.

تعهدنامه پرداخت اقساط ثمن:

اینجانب آقای/خانم …………….به شماره شناسنامه …………… نام پدر …………….تاریخ تولد ……………. خریدارکالای بامشخصات ذکر شده در این قرارداد تعهد می نمایم که اقساط خود را در موعد به حساب شماره ……………. شرکت X واریز و یا به حسابداری شرکت پرداخت نمایم ودرصورت تاخیرتادیه اقساط ویادرصورت صدور گواهی عدم پرداخت چک از بانک محال علیه، روزانه مبلغ حداقل ۲۰۰۰۰۰ ریال دویست هزار ریال با نظر شرکت …………… بابت خسارت وارده ناشی از تاخیرتادیه به متهعدله پرداخت نمایم ودرصورت تعلل درپرداخت هریک ازاقساط کلیه دیون تبدیل به حال می گردد که ازطریق مراجع قضایی اصل خواسته و خسارت ناشی از آن وصول خواهد شد خسارت مندرج دراین قرارداد زوال خسارتهای ناشی از دادرسی و هزینه های کارشناسی و یا خسارت بر مبنای نرخ شاخص بانکی کشور نیست.

ظهرنویس چک ضامن است ومادامی که مطالبات فروشنده استیفا نشده مسئولیت ظهرنویس درپرداخت اصل خواسته وخسارت های ناشی از آن اسقاط  نمی گردد.

مشخصات ضامن :

***نام ضامن :……………. شماره تماس : (ثابت) …………….همراه :…………….

آدرس محل کار:…………… آدرس منزل:…………….

کدپستی:……………

توضیحات:…………….

اینجانب پس از انجام تحقیقات وبررسی های لازم وبا دانش کامل به اینکه قیمت کالاهای دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی کاملاً به روز می باشد اقدام به خرید نموده و هیچ گونه اعتراضی پس از سفارش وصدورفاکتور و رزرو کالا ندارم.همچنین عملیات نصب در تاریخ …………….شروع شده و به تأیید اینجانب می رسد.

اینجانبان ( متعهد : نام …………… فرزند …………… به شماره شناسنامه …………….و ضامن : نام ……………. فرزند ……………. ش ش ……………) کلیه شرایط ذکر شده و تمامی موارد فوق را قبول داشته و در صورت عمل نکردن به تعهدات خود موظف به پرداخت کلیۀ جریمه ها و خسارات مشخص شده فوق می باشیم.

امضاء و اثر انگشت مشتری                                                                       امضاء و اثر انگشت ضامن

قرارداد-دوربین

دیدگاهتان را بنویسید