آموزش, آموزش دزدگیر

مگنت بی سیم

مگنت بی سیم

مگنت بی سیم یک سنسور اعلام کننده است که بر روی قسمت ثابت چهار چوب درب یا پنجره و قسمت متحرک درب یا پنجره نصب می شود. برای درک بهتر باید ابتدا با نوع با سیم آن آشنا شد.

شما برای تهیه مگنت وایرلس فایروال می توانید از طریق لینک زیر آن را خریداری کنید.

مگنت باسیم دزدگیر

مگنت ها جهت پوشش درب های ورودی و پنجره ها در محیط استفاده میشوند از دو قسمت سنسور و مگنت تشکیل شده که قسمت ثابت که همان سنسور است روی درب و قسمت متحرک یا مگنت روی بخش متحرک نصب می شود.

انواع مگنت ها به دو دسته مگنت بی سیم دزدگیر و مگنت با سیم تقسیم میشوند و قیمتی حدود ۳ الی ده هزار تومان دارند و مکانیزم آن بدین صورت است که با جدا شدن مگنت از سنسور تیغه های بسیار ریزی که در سنسور تعبیه شده از هم جدا میشوند و اتصال مدار باز ایجاد میکنند که در نتیجه با اتصال سیم به دو سر مگنت و اتصال دیگر آن به پنل دزدگیر زون مربوطه باز شده و فرمان آلارم صادر می گردد. و روش نصب آن بسیار ساده میباشد ولی در صورت رعایت نکات فنی بهترین کاربرد را برای ایمن کردن درب و پنجره های محیط دارند.

شما از طریق لینک زیر می توانید مگنت باسیم فایروال را خریداری نمایید.

[porto_products title=”مگنت باسیم فایروال” view=”grid” ids=”13969″]

مگنت بی سیم

این سنسور در اصل یک سوئیچ در پوشش پلاستیکی ABS می باشد مگنت بی سیم نیز همانند نوع سیم دار وقتی که سنسور به قسمت مگنتی نزدیک است اتصال دو کناکت آن برقرار است که این کنتاکت ها مستقیما به زون های مورد نظر روی دستگاه وصل میشوند. به وسیله پیچ روی دربها نصب میشوند و در انواع دیگر نیز توسط چسب دوطرفه داخل سنسور به چهارچوب پنجره ها و درها میچسبند.

 

با تحریک سنسور پالس تحریک به دستگاه مرکزی ارسال میشود بجز موارد استفاده آن در سیستم های حفاظتی این سنسور بر روی درب کمدها و کشوها و گاو صندوق های نصب می شود تا در صورت باز کردن درب و روشن بود سیستم زنگ خطر سیستم با شماره های موجود در حافظه خود تماس بگیرد.

این مگنت هم در دزدگیرهای خانگی و هم در دزدگیرهای تجاری و یا سیستم اعلام سرقت بانکی نیز استفاده می شود.

جریان مصرفی بسیار پایینی دارد و مجهز به باتری داخلی می باشد. بعضی از این سنسورها مجهز به نمایشگر کاهش شارژ باتری نیز هستند و برد مفید آنها با توجه به فرکانس ۳۱۵MHZ که مورد تایید سازمان تنظیم مقررات رادیویی نیز می باشد و در محیط های بدون پرازیت و موانع ۱۰۰ متر می باشد.

1 دیدگاه در “مگنت بی سیم

  1. دزدگیر فروشگاهی گفت:

    ممنون از وبلاگ خوبتون. به سایت ما هم حتما
    سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید