نمایش 1–12 از 18 نتیجه

تگ و لیبل AM

تگ و لیبل AM از تجهیزات گیت فروشگاهی هستند که جهت جلوگیری از سرقت اجناس فروشگاهی بر روی آنها نصب یا چسبانده میشوند.

تگ AM

تگ دزدگیر فروشگاهی که به آن تگ امنیتی ، تگ ضد سرقت لباس ، تگ دزدگیر لباس یا آلارم لباس نیز میگویند، با اتصال بر روی پوشاک، کیف، کفش، عینک، لوازم خانگی، بطری یا هر گونه کالای دیگر باعث پیش گیری از سرقت می شوند. بدین صورت که در هنگام عبور کالا از گیت فروشگاهی ، تگ موجب آلارم گیت می شود در نتیجه فروشنده را از سرقت یا خروج بدون مجوز کالا مطلع می سازد.

تگ ها را با توجه به تکنولوژی آنها میتوان به دو دسته تقسیم کرد : AM و RF

اسم رایج مدار موجود در داخل تگ AM،  فریت کویل ferrite Coil میباشد که این فریت دارای تعدادی دور سیم پیچ و قطعات الکترونیکی مانند ذغال فریت و خازن میباشد.

تگ های ضد سرقت فروشگاهی در مدل های مختلفی موجود میباشند از جمله؛ تگ گلفی، تگ صدفی (تگ شل)، تگ یوفو، تگ مینی، تگ پنسیل (تگ مدادی)، تگ گیریف، تگ شل UK، تگ اسپایدر، تگ Sensormatic

لیبل AM

لیبل نوعی برچسب امنیتی است که فروشگاه ها برای حفاظت از اجناس خود بر روی آنها می چسبانند.

زمانیکه فردی بخواهد اجناسی که به این لیبل ها مجهز هستند را بدون پرداخت هزینه آن از فروشگاه خارج کند، توسط سیستم ضد سرقت اجناس فروشگاهی شناسایی شده و با آلارم فروشنده را مطلع میکند.

این لیبل ها که به برچسب ضد سرقت کالا نیز معروف هستند معمولا برای اجناس کاغذی، پلاستیکی، چرمی و شیشه ای استفاده میشوند و بر روی اجناس فلزی بدرستی عمل نمی کنند.

لیبل ها را با توجه به تکنولوژی آنها میتوان به دو دسته تقسیم کرد : AM و RF

لیبل AM دارای تنوع محدود و چسبندگی کمترنسبت به لیبلRF بوده و یکی از مزایای این لیبل پوشش دهی اجناس فلزی می باشد که کاربرد این لیبل را برای کاربری های لوازم جانبی موبایل و لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب می کند.

لیبل دزدگیر فروشگاهی AM، در ابعاد ۱×۵ سانتی متری موجود می باشند. لیبل های گیت فروشگاهی AM غیر قابل انعطاف می باشند ولی هم مانند لیبل های گیت فروشگاهی RF یکبار مصرف بوده و بدلیل ابعاد کوچکتر آن بر روی کالاهایی مانند خوکار استفاده می گردند. لیبل های AM توسط خنثی کننده لیبل گیت فروشگاهی AM غیر فعال می شوند و بعد از خرید توسط مشتری به همراه کالای خریداری شدده از فروشگاه یا مغازه ها خارج می شوند. برای خرید لیبل AM به این نکته توجه داشته باشید که لیبل دزدگیر AM از لحاظ قیمتی از لیبل دزدگیر RF گرانتر می باشد.

 

تگ و لیبل RF

تگ و لیبل RF از تجهیزات گیت فروشگاهی هستند که جهت جلوگیری از سرقت اجناس فروشگاهی بر روی آنها نصب یا چسبانده میشوند.

تگ RF

تگ دزدگیر فروشگاهی که به آن تگ امنیتی، تگ ضد سرقت لباس، تگ دزدگیر لباس یا آلارم لباس نیز میگویند، با اتصال بر روی اجناس باعث پیش گیری از سرقت می شوند. بدین صورت که در هنگام عبور کالا از گیت فروشگاهی ، تگ موجب آلارم گیت می شود در نتیجه فروشنده را از سرقت یا خروج بدون مجوز کالا مطلع می سازد.

تگ ها را با توجه به تکنولوژی آنها میتوان به دو دسته تقسیم کرد : AM و RF

تگ RF شئ‌ای است که معمولاً از پلاستیک ABS ساخته شده و دارای اجزای مختلفی شامل بدنه‌ی تگ، سوزن نگهدارنده و فریت و خازن و سیم پیچ، برای ایجاد میدان مغناطیسی، با توجه به نوع تگ است. تگ‌ RF دارای تنوع شکل بسیاری هستند تا بتوانند به کالاهای مختلف با اشکال گوناگون متصل شوند. به عنوان نمونه تگ‌های گرد که معمولاً به انواع پوشاک وصل می‌شوند، قابل استفاده برای برخی از کالاها مانند تلفن همراه، عینک و … نیستند و این اشیاء نیازمند تگ‌هایی هستند که با فرمشان هم‌خوانی داشته باشد.

تگ های ضد سرقت فروشگاهی در مدل های مختلفی موجود میباشند از جمله ؛ تگ گلفی، تگ صدفی (تگ شل)، تگ یوفو ، تگ مینی ، تگ پنسیل (تگ مدادی) ، تگ گیریف ، تگ شل UK ، تگ اسپایدر، تگ Sensormatic

لیبل RF

لیبل نوعی برچسب امنیتی است که فروشگاه ها برای حفاظت از اجناس خود بر روی آنها می چسبانند. زمانیکه فردی بخواهد اجناسی که به این لیبل ها مجهز هستند را بدون پرداخت هزینه آن از فروشگاه خارج کند، توسط سیستم ضد سرقت اجناس فروشگاهی شناسایی شده و با آلارم فروشنده را مطلع میکند.

این لیبل ها که به برچسب ضد سرقت کالا نیز معروف هستند معمولا برای اجناس کاغذی، پلاستیکی، چرمی و شیشه ای استفاده میشوند و بر روی اجناس فلزی بدرستی عمل نمی کنند.

لیبل ها را با توجه به تکنولوژی آنها میتوان به دو دسته تقسیم کرد : AM و RF

لیبل های RF در تنوع و اندازه های زیادی تولید می شوند و بخاطر چسبندگی بالا و قطر کم (در حد یک میلیمتر) برای کتاب و انتشاراتی ها ، هایپرمارکت ها ، پلاسکو و …. استفاده می شود.

یکی از معایب این لیبل عدم پاسخگویی آن بر روی اجناس فلزی می باشد.

لیبل دزدگیر فروشگاهی RF، در اصل مدار مخزن LC می باشد. مدار LC یک مدار رزونانس یا مدار تنظیم شده است. این مدار متشکل از یک سلف که با حرف L و یک خازن که با حرف C که دارای رزونانس است نشان داده می شود. در فیزیک، رزونانس تمایل یک سیستم برای نوسان در دامنه بزرگتر در برخی فرکانس ها نسبت به سایرین است. اینها به عنوان فرکانسهای رزونانس سیستم شناخته می شوند. در این فرکانس ها، حتی نیروهای محرک دوره ای کوچک نیز می توانند ارتعاشات دامنه زیادی تولید کنند، زیرا سیستم در هر نقطه از ۱٫۷۵ مگاهرتز تا ۹٫۵ مگاهرتز قرار دارد. محبوب ترین فرکانس ۸٫۲ مگاهرتز است. سنجش با جار زدن به دور فرکانس رزونانس و تشخیص شیب حاصل می شود. غیرفعال سازی برای برچسب های برچسب ۸٫۲ مگاهرتز با جدا کردن مدار انجام می شود.