نمایش دادن همه 2 نتیجه

گیت فروشگاهی آر اف – rf

گیت‌های ضد سرقت یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ امنیت فروشگاه به شمار می روند و یکی از پر طرفدارترین انواع آن ها گیت فروشگاهی RF است چون قیمت نسبتا ارزان‌تری دارد و می‌توان این گیت فروشگاهی را به آسانی در فروشگاه‌های مختلف نصب کرد. گیت آر اف با جلوگیری از سرقت قادر به حفظ سرمایه مالک فروشگاه شده و در نتیجه خرید آن برای تجهیز فروشگاه‌های بزرگ که اجناس گران قیمتی را برای فروش به نمایش می‌گذارند ضروری است.

گیت ار اف تنوع مدل بالایی دارد و لذا خریدار را با طیف گسترده‌ای از انتخاب مواجه می کند، از این رو هر خریداری طبق نیاز خود می‌تواند بهترین گیت فروشگاهی RF را خریداری کرده و در فروشگاه نصب کند. در حقیقت امکان انتخاب رنگ و مدل می تواند در هارمونی تم رنگی فروشگاه نیز موثر باشد که همین امر به جذب بیشتر مشتری نیز می‌انجامد.

مزایای گیت rf

از مزایای این سیستم می توان به هزینه کمتر جهت خرید تجهیزات شامل گیت فروشگاهی، تگ صدفی rf، تگ پنسیل rf، تگ گلفی rf، لیبل rf و لیبل سوز rf، اشاره کرد.

معایب گیت ار اف

از معایب این سیستم می توان به نویز پذیری بالا و در نتیجه ایجاد آلارم کاذب، نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتر، مناسب نبودن برای وسایلی که در آنها فلز بکار رفته مانند موبایل و وسایل الکترونیکی اشاره نمود