نمایش دادن همه 9 نتیجه

دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از محصولات شرکت الکترونیک کاران (سهامی خاص) است این شرکت یکی تولید کننده سیستم های حفاظتی کلاسیک در سال 1362 تاسیس گردیده و طی 37 سال فعالیت در تولید دستگاه‌های الکترونیکی  افتخارات متعددی را کسب نموده است.

سیستمهای حفاظتی کلاسیک، پرفروش‌ترین سیستم حفاظتی اماکن در کشور، محصول شرکت الکترونیک کاران است. کلیۀ مراحل طراحی این محصولات توسط کارشناسان شرکت انجام شده و مراحل ساخت نیز در کارخانه الکترونیک کاران، مطابق با استاندارد ISO9001:2015 صورت می‌گیرد.

اعتماد صدها هزارنفر و هزاران مؤسسه از جمله بسیاری از بانک ها به سیستم حفاظتی کلاسیک، بزرگ‌ترین افتخار و مشوق برای الکترونیک کاران  بوده است.

مزایا

دزدگیر اماکن classic یکی از قدیمیترین تولید کننده گان محصولات حفاظتی است، از محصولات این شرکت می توان به چشمی سیمی آلفا، چشمی بیسیم با کد غیر قابل کپی فاکس پرو، ریموت های گیگا کد و غیر قابل کپی، دستگاه بدون تلفن کننده، تلفن کننده سیم کارتی اشاره نمود.

معایب

از معایب دزدگیر کلاسیک می توان به جدا بودن تلفن کننده از دستگاه، نداشتن قابلیت حفاظت بلندگو در سرور دزدگیر اماکن، تنوع بالای ریموت اشاره نمود.(تنوع ریموت در هر دستگاه ارائه شده در کلاسیک باعث شده محصولات قدیمی تر کلاسیک با مشکل ریموت مواجه شده و ریموت آن در بازار کم یاب شود.)