نمایش دادن همه 12 نتیجه

دزدگیر اماکن gmk

دزدگیر اماکن gmk، یک سیستم امنیتی است که برای حفاظت از اماکن مختلف مانند خانه‌ها، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و… استفاده می‌شود.

دزدگیر شامل اجزای مختلفی مانند سنسورها و دستگاه‌های کنترلی است که با هم تعامل دارند تا در صورت وقوع هرگونه نفوذ یا حمله به اموال را به اطلاع صاحبان اماکن رسیده شود.

نحوه اطلاع رسانی بسته به نوع دزدگیر می تواند از طریق پیامک، تماس از طریق سیم کارت درون دستگاه، یا تماس با خط تلفن ثابت متصل شده به دستگاه باشد.

قطعاتی که می توان به دزدگیر gmk نمود شامل سنسور حرکتی، مجاورتی، دود، حرارت و گاز است.

شرکت دزدگیر اماکن جی ام کا

کارخانه تولید کننده جی ام کا در ایران و در شهر مشهد است. و دارای نماینده های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

کارخانه gmk چه محصولاتی تولید می کند

این شرکت در کارخانه خود اقدام به تولیدقطعاتی با کیفیت همچون، چشمی های سیمی p1000، دزدگیر m1، دزدگیر اماکن Q1 ، و به تازگی سیستم اعلام حریق gmk نموده است.

خدمات پس از فروش

این شرکت در تمام استان های کشور نمایندگی فعال داشته و محصولات دزدگیر اماکن gmk دارای یک سال گارانتی تعمیر، و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

یکی از برتری های سیستم اعلام سرقت gmk نسبت به رقبا بیمه سرقت یک ساله تا سقف 500 میلیون تومان است، که این امر مهر تاییدی بر کیفیت بالای قطعات است.

لیست قیمت محصولات gmk

در این صفحه شما میتوانید لیست قیمت سیستم اعلام سرقت gmk را مشاهده کنید، تمام تلاش فروشگاه اکسین بر این است این لیست قیمت را به روز نگه دارد.

نرم افزار

محصولات دزدگیر سیم کارتی gmk بهمراه نرم افزار آندروید و ios یا اپل ارائه می شوند.

این نرم افزار ها را می توانید در قسمت دانلود نرم افزار در صفحه هر محصول مشاهده یا دانلود کنید.