آموزش, رازهای موفقیت

کسب موفقیت با یک برند جهانی

کسب موفقیت با یک برند جهانی

به منظور کسب موفقیت در سطح جهانی، باید یک هویت با ثبات را برای برند خود حفظ کنیم و با آن به کسب موفقیت با یک برند جهانی برسیم.

حتی اگه خود شما را با ارزش‌ ها و عادت‌ های مصرفی بازار هدف وفق داده باشید، به عنوان مثال وقتی ما کارمان را گسترش دادیم، زمان زیادی رو برای آموزش دادن به متصدی‌ های بسیار محترم آن کشور در مورد روند تولیدات و کیفیت اجزای کاری خودمان صرف کردیم.

کسب موفقیت با یک برند جهانی

چطور یک برند جهانی درست کنیم؟

شما می‌توانید کار خودتان رو در بعضی از کشورها، سریع‌ تر گسترش بدهید، پس آگاه باشید که باید قدم‌ های درستی رو برای ایجاد این پیشرفت در هر بازار بردارید.

در حالی که یک بازار توسعه‌ یافته مثل کانادا، قوانین و مقررات پذیرفته شده‌ بسیار پایدار و روشنی داره، ایجاد تغییر و تحول در اقتصاد، میتواند شما رو در معرض قوانینی قرار بدهد که دائماً در حال تغییر هستند.

وقتی به کشوری وارد می‌ شوید که می‌ تواند معرف وجود یک چالش باشد، مطمئن باشید که با توزیع‌ کننده‌ های محلی ارتباط برقرار می کنید و مدیران محلی رو هم در دسته‌ بندی خود، مد نظر قرار می دهید.

این افراد محلی آگاه و مطلع، اغلب می توانند به شما کمک کنند تا از برخورد با موانع مختلف اجتناب کنید.

بِرندهای جهانی باید ایجاد تغییر در نرخ ارز، قوانین محلی و قوانین تجارت بین‌ الملل که بر روی کسب و کار آنها تأثیر می‌ گذارد را مرتب دنبال کنند.

همچنین اطمینان پیدا کردن از این مسئله نیز اهمیت بسیار زیادی دارد که رقبای داخل کشور هم در حال دنبال کردن همین قوانین و قواعد باشند.

در برخی از مناطق، تَخَطی از قانونِ ” کپی‌-رایت ” و یا تقلید از محصولات، بسیار شایع و حتی مرسوم است.

قبل از اینکه حتی ورود خودتون رو به یک بازار جدید اعلام کنید، از طریق ایجاد یک علامت تجاری برای یک ایده‌ تجاری، تعیین اسم و بسته‌ بندی برای محصول تان، حداقل می‌توانید برای مبارزه با افراد خاطی در دادگاه، خودتان رو مجهز کنید.

در نهایت همون طور که در حال تأسیس یک برند جهانی هستید، شبکه‌ های فروشی که فراتر از انتظار شما هستند را هم در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید