آموزش, آموزش گیت فروشگاهی

نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

از سری مقالات آموزش گیت فروشگاهی گروه فنی مهندسی اکسین قصد دارد تا در اینجا شما را با نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی آشنا سازد. لطفا با ما همراه باشید.

نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

۱- استفاده از گیت فروشگاهی AM – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

توجه داشته باشید که این نوع گیت فروشگاهی سرعت و دقت بالایی در تشخیص فرکانس ها دارد، همچنین بردی که این دزدگیر فروشگاهی پوشش می دهد نسبت به سایر انواع گیت فروشگاهی بیشتر می باشد.

در نتیجه با نصب اصولی و درست این دزدگیر پوشاک یا دزدگیر لباس عملکرد مطلوبی را شاهد خواهید بود.

۲- روش صرفه جویی در مصرف برق دزدگیر فروشگاهی – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

در اغلب انواع گیت فروشگاهی، دستگاه بعد از ۱۶ ساعت کار یکنواخت در حالت استند بای قرار می گیرد. جهت صرفه جویی در مصرف برق و همچنین افزایش عمر گیت فروشگاهی خود در زمان تعطیلی فروشگاه می توانید از طریق کنتور گیت را خاموش نگه دارید.

۳- شنیدن صدای آلارم از گیت فروشگاهی – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

اگر از لیبل برای محصولات استفاده می کنید، دقت داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است بعضی از لیبل ها توسط فروشنده به درستی خنثی نشده باشند. در نتیجه در صورت وجود لیبل خنثی نشده در وسایل مشتری، آلارم دستگاه در زمان خروج مشتری به صدا در می آید.

لذا پیشنهاد می کنیم ضمن حفظ آرامش و عدم استفاده از رفتار توهین آمیز با مشتری به بهانه هایی مانند دادن کارت تخفیف یا کارت فروشگاه مشتری را به داخل فروشگاه برگردانید و مشکل را حل کنید.

مشاهده  گیت فروشگاهی

۴- فاصله میز فروش تا درب خروج – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

تا حد ممکن سعی کنید فاصله میز فروش را از درب خروجی که دزدگیر فروشگاهی در آن قرار دارد بیشتر کنید. در صورت نزدیک بودن میز و درب دقت داشته باشید که تگ ها را در کشوی میز قرار ندهید.

زیرا تعداد تگ زیاد در کنار هم موجب ایجاد فرکانس قوی تر خواهد شد و این فرکانس در صورت عبور از میان دزدگیر فروشگاهی موجب ایجاد آلارم خواهد شد.

۵- فاصله محصولات تگ خورده تا آنتن های گیت فروشگاهی – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

محصولات تگ خورده یا لیبل خورده را حداقل دو متر با آنتن ها فاصله دهید. همچنین در پشت آنتن هیچ محصولی قرار ندهید.

۶- حساسیت آنتن های دو پایه و تک پایه – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

دقت داشته باشید که حساسیت فرکانسی گیت های فروشگاهی تک پایه بیشتر از آنتن های دو پایه می باشد. در نتیجه جهت قرار دادن میز فروش و همچنین محصولات فروشگاه به حساسیت و حریم آنتن دستگاه خریداری شده خود دقت کنید.

۷- فاصله کابل های برق از گیت فروشگاهی – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

در صورت عبور کابل برق از کنار آنتن های گیت فروشگاهی نویز در عملکرد دزدگیر ایجاد خواهد شد. کابل های برق می بایست حداقل ۵۰ سانتی متر با دستگاه فاصله داشته باشد.

۸- تغییر ندادن در زمان روشن بودن گیت فروشگاهی تحت هیچ شرایطی – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

از بیرون کشیدن و جا زدن دوباره سوکت های باکس الکترونیکی و کابل های وصل شده به آنتن ها در زمانی که دستگاه روشن است جدا خودداری کنید، زیرا این کار موجب آسیب جدی به دستگاه و حتی سوختن آن خواهد شد.

مشاهده  لیبل گیت فروشگاهی

۹- فاصله اشیا فلزی از گیت فروشگاهی – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

اشیای فلزی مانند کپسول آتش نشانی، دکورهای فلزی، آبسردکن های فلزی،‌ دستگاه های هواساز و هر گونه دستگاهی که دارای موتور و سیم پیچ درونش می باشد را حداقل ۵۰ سانتی متر با گیت فروشگاهی فاصله دهید، در غیر این صورت عملکرد دستگاه کاهش پیدا خواهد کرد.

همچنین وسایل الکترونیکی را تا حد امکان با آنتن ها فاصله دهید. این فاصله هر چه بهتر باشد عملکرد دزدگیر لباس بهبود پیدا خواهد کرد.

۱۰- عوامل از کار افتادن دزدگیر فروشگاهی – نکات مهم استفاده از گیت فروشگاهی

یکی از مهم ترین عواملی که سبب از کار افتادن گیت های فروشگاهی می شوند آسیب دیدن و یا قطع شدن کابل های دستگاه می باشد. این موضوع هم ممکن است به علت جابجایی وسایل رخ دهد. در نتیجه در هنگام جابجایی وسایل فروشگاه این نکته را در نظر داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید