آموزش, تجهیزات فروشگاهی

مزیت های صندوق فروشگاهی

مزیت های صندوق فروشگاهی

از سری مطالب آموزش تجهیزات فروشگاهی، در اینجا گروه فنی مهندسی اکسین درباره مزیت های صندوق فروشگاهی برای شما عزیزان مطالبی رو بیان خواهد کرد. با ما همراه باشید.

مزیت های صندوق فروشگاهی

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در حوزه پرداخت، به زودی اولین صندوق های فروشگاهی با قابلیت حسابداری و انبارداری و گزارش گیری به پذیرندگان ارائه خواهد شد.

زمانی که نمونه های اولیه صندوق فروشگاهی به بازار آمد، صاحبان برخی از فروشگاه ها استفاده از آن را عاملی برای جلوگیری از اشتباهات مالی می دانستند تا بتوانند به وسیله آن فعالیت های مالی و محاسباتی خودشان را بدون کوچکترین کسری ثبت کنند.

به راستی، کسری مبالغ فروشگاه ها یکی از معضلاتی بود که به مشکلی بزرگ در فروشگاه ها تبدیل شده بوده و ورود این صندوق ها، علی رغم رفع برخی از مشکلات، به معنای پایان آنها نبود.

عوامل موثر در متضرر شدن فروشگاه ها

  1. عدم اطلاع از اجناسی که دیرتر به فروش می روند.
  2. بی خبری از میزان فروش کالاها و عملکرد فروش.
  3. کسری موجودی کالا و در نهایت تحویل کالاها به انبار.

پس از ایجاد این ساختار جدید و توسعه فن آوری های نوین، پاسخگویی به بسیاری از نیازهای در حال تغییر صاحبان فروشگاه ممکن شد.

صندوق هایی که علاوه بر سر و سامان دادن به فعالیت های مالی فروشگاه ها، توانستند انبارها و فروش محصولات را کنترل کنند تا دیگر با تعدد کالاهای به فروش نرسیده و یا کسری موجودی کالا روبرو نباشد.

عوامل ایجاد مزیت رقابتی در صندوق های فروشگاهی

جذب، نگهداشت و افزایش وفاداری مشتری.

مشاهده  راهنمای خرید لیبل پرینتر

مدیریت انبار : این امر به وسیله شناسایی اجناسی که دیرتر به فروش می رسند امکان پذیر است، با حذف آنها از لیست خرید آتی مشتریان و کاهش سرمایه راکد در انبار، لیست خرید جدیدی بر اساس نیاز مشتریان با بیشترین سود و فروش، تهیه می شود.

گزارش تحلیل عملکرد و آگاهی از وضعیت فروش انواع کالاها در زمان های مختلف.

تامین سخت افزار با کیفیت، نرم افزار به روز و پشتیبانی مناسب.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “مزیت های صندوق فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید