آموزش, آموزش آیفون تصویری

راهنمای نصب آیفون تصویری تابا

راهنمای نصب آیفون تصویری تابا

راهنمای نصب آیفون تصویری تابا

در این مقاله به بررسی راهنمای نصب و راه اندازی آیفون تصویری تابا میپردازیم:

آیفون تصویری تابا الکترونیک با آیفون های صوتی خود در دهه اول انقلاب که یک مدل خاص و بدون تغییر و تنوع بود کار خود راشروع نمود و خود را در کشور مطرح نمود و تقریبا در بیشتر منازل مسکونی سیستم صوتی تابا خود نمایی می کرد. باید بدانید که این شرکت در ایران عضو اولین شرکت هایی بود که شروع به تولید آیفون تصویری نیز کرد و شرکت تابا چندین سال شروع به صادر کردن محصولات خود به کشورهای خارجی کرده است که برای رقابت در بازار جهانی باید کیفیت قابل قبولی داشته باشد و در این عرصه هم میشود گفت که موفق بوده است. حال بعد از معرفی این برند می خواهیم کاربرد پنج سیم اصلی لین برند را برای شما توضیح دهیم:

شماره یک (ویدئو) :

سیم شماره ۱ به رنگ قهوه ای می باشد این سیم وظیفه انتقال سیگنال تصویر را از دم دری به مانیتور دارد در صورتی که این سیم قطع باشد فقط تصویر قطع است و مانیتور تمام وظایف خود را انجام می دهد ( در باز می کند – زنگ می خورد – صدای رفت و برگشت دارد)

شماره دو ( مثبت) :

سیم شماره ۲ به رنگ قرمز می باشد این سیم وظیفه انتقال ولتاژ 12V _ DC را از مانیتور به پنل دارد در صورتی که این سیم قطع باشد دم دری تغذیه نشده و هیچ صدایی شنیده نمی شود در این حالت فقط مانیتور زنگ می خورد

شماره سه ( منفی) :

نارنجی منفی مدار می باشد در صورت قطع شدن دستگاه کار نمی کند.

شماره چهار (صدا) :

رنگ زرد سیم شماره ۴ است، این سیم وظیفه انتقال صدای رفت و برگشت را به عهده داشته و در حالت درب باز کردن 12V دارد در صورتی که این سیم قطع باشد فقط تصویر داریم و سیستم هیچ کاری انجام نمی دهد.

شماره پنج (زنگ) :

به رنگ سفید است در صورتی که از سوئیچر داخل مانیتور استفاده شود. این سیم به طور مجزا به پنل کشیده می شود و در غیر اینصورت سیم سفید و زرد با هم یکی شده و مانیتور چهار سیم می شود.

به تصویر زیر دقت کنید:

 

دیدگاهتان را بنویسید