آموزش, آموزش دوربین مداربسته

تکنولوژی pixim در دوربین مداربسته

تکنولوژی pixim در دوربین مداربسته

در این مقاله بر روی تعدادی از مشکلات رایج که در دوربین های مداربسته CCD وجود داشته است و اینکه چگونه تکنولوژی pixim در دوربین مداربسته این مشکل را حل کرده، بحث و بررسی می کنیم.

دوربین های CCD از نمایش جزئیات نور بالا و سایه در یک سوژه یکسان ناتوان اند. در یک دوربین CCD تمامی پیکسل ها در پیکربندی، سرعت شاتر یکسان و تنها یک اندازه دهانه ای که نور از آن عبور کند را دارند.

تکنولوژی pixim در دوربین مداربسته

در تکنولوژی pixim در دوربین مداربسته پیکسل هایی که در ناحیه روشن و درخشان قرار دارند به طور اتوماتیک طوری تنظیم می شوند تا بیش از اندازه لازم در معرض نور قرار گرفتن را حذف و برطرف کنند.

همچنین پیکسل هایی که در ناحیه تاریک قرار دارند به طور اتوماتیک تنظیم می شوند تا کمتر از حد لزوم در معرض نور قرار گرفتن (کم نوری) را برطرف کنند.

به طور خلاصه می توان گفت که دوربین های مدار بسته PIXIM صدها هزار پیکسل دارند که هر یک مثل یک دوربین دیجیتال منحصر به فرد عمل می کند.

دوربین های مدار بسته PIXIM کیفیت بسیار خوب تصاویر در مقابل شرایط روشنایی مختلف با استفاده از تکنولوژی WDR ارائه می کند و کیفیت تصویر بی سابقه ای حتی در شرایط  روشنایی مختلف و متغیر و غیر قابل پیش بینی ارائه می دهد.

دوربین های مدار بسته PIXIM رنگ تصویر را به صورت درست و دقیق و قابل اعتماد تولید می کنند.

در مقابل دوربین های PIXIM ، WHITE BALANCE درست و دقیق ارائه می دهند و رنگ حقیقی را ایجاد می کنند.

مشاهده  چگالی پیکسل در دوربین مداربسته

دوربین های مدار بسته PIXIM قادر به متراکم سازی بالاتر تصاویر می باشد در نتیجه برای ذخیره کردن تصاویر، در اشغال فضای دیسک صرفه جویی می کند و موجب کاهش هزینه ها می شود.

دوربین های PIXIM تصاویر بدون نویز ایجاد می کنند و به خطر افتادن کیفیت تصویر را حذف می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید