آموزش, آموزش گیت فروشگاهی

انتخاب تگ و لیبل گیت فروشگاهی

انتخاب تگ و لیبل گیت فروشگاهی

حقیقت این است که تگ و لیبل امنیتی قلب سیستم گیت فروشگاهی است و انتخاب تگ و لیبل گیت فروشگاهی در استفاده از گیت فروشگاهی همانند جادو عمل می کند.

زمانی که از صاحبان فروشگاههای مجهز به گیت فروشگاهی پرسیده می شود که از چه نوع تگی می خواهید استفاده کنید، همواره پاسخ کوچکترین است.

انتخاب گزینه “انتخاب تگ کوچک” ممکن است بزرگترین اشتباه در تامین امنیت محصولات باشد که این انتخاب اثر بخشی گیت فروشگاهی را ضعیف می کند.

نکاتی در مورد انتخاب تگ و لیبل گیت فروشگاهی

اگر شما جزء آن دسته از صاحبان کسب و کارهایی هستید که برای فروشگاه خود اقدام به نصب گیت فروشگاهی می کنید لازم است تا در مورد انتخاب تگ و لیبل گیت فروشگاهی مناسب نکاتی را بدانید.

اغلب مدیران فروشگاه ها تمایل به استفاده از تگ هایی دارند که حجم کمی را اشغال می کند و امکان دیده شدن آنها کمتر است.

اما شما زمانی تصور کنید که یک گیت فروشگاهی نتواند مجاورت یک تگ را شناسایی کند آنگاه چه اتفاقی می افتد؟

وجود و نصب گیت فروشگاهی تنها به دلیل جلوگیری از سرقت اجناس فروشگاه می باشد و اگر یک گیت کارایی لازم را نداشته باشد نصب آن دلیلی ندارد.

برای بالا بردن امنیت گیت ها نیاز است تا تگ های مناسب را برای آنها در نظر بگیریم که برای این منظور هر چقدر حجم تگ و لیبل بزرگتر باشد می توان این امکان را داد که هنگام مجاورت با گیت فروشگاهی درصد شناسایی آن توسط خود گیت بیشتر باشد.

مشاهده  لیبل گیت فروشگاهی

همواره سعی کنید تگ هایی که دارای اندازه بزرگ هستند را استفاده کنید زیرا به دلیل دارا بودن حجم مگنت بیشتر امنیت گیت فروشگاهی تا حد زیادی بالا می رود.

در دنیای امنیت کالا اندازه تگ یعنی همه چیز ، تمامی تگ های امنیتی با توان و قدرت برابر تولید نمی شوند از این رو تشخیص آنها برای گیت فروشگاهی می تواند با توجه به توان و قدرت تگ امنیتی متفاوت باشد.

تگ های کوچکتر علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد گیت فروشگاهی به دلیل کوچک بودن و سخت دیده شدن توسط مشتری کمتر می توانند از عامل بازدارنده بودن ظاهری خود استفاده کنند.

بهترین پیشنهاد انتخاب تگ و لیبل امنیتی محدوده تشخیص مفید گیت فروشگاهی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید