آموزش, آموزش آیفون تصویری

اتصال آیفون تصویری به موبایل از طریق Wifi

اتصال آیفون تصویری به موبایل از طریق Wifi

اتصال آیفون تصویری به موبایل از طریق Wifi یکی از روش های مدیریت از راه دور از طریق اینترنت می باشد.

به وسیله ارتباط آیفون تصویری به موبایل از طریق Wifi برای کاربران این راه را پیش روی آنها فراهم ساخته است تا هر کسی در هر کجای منزل یا خارج از منزل، قدرت پاسخگویی را داشته باشد.

با استفاده از اپلیکیشن smart VDP بر روی گوشی خود و داشتن اینترنت نسل ۳ و ۴ می توانید حتی اگر در منزل نباشید، از هر کجا که باشید تصویر و صدای مخاطب پشت درب را همزمان داشته باشید و در صورت نیاز درب را برای وی باز کنید.

اتصال آیفون تصویری به موبایل از طریق Wifi

آیفون تصویری کوماکس commax مدل CDV-70UX مدت کمی است که به بازار فروش آیفون تصویری وارد شده است ولی در همین حداقل زمان توانسته نظر مثبت بسیاری از مشتریان را جلب کند.

با استفاده از این دستگاه که بر روی تمام آیفون ها نصب می گردد، اعضای خانواده یا تمام اعضای واحدهای آپارتمان احتیاجی به حمل کلید نخواهند داشت و می توانند توسط تلفن همراه خود درب منزل را باز کنید.

به طور کلی محصولات wifi به منظور کنترل از فواصل نزدیک می باشد و فاصله پوشش دهی و عملکرد آنها بین ۳۰ الی ۷۰ متر با توجه به موانع پیشرو می باشد.

این دستگاه با استفاده از اینترنت می تواند به موبایل شما وصل شود و تصویر مراجعه کنندگان را بر روی موبایل شما انتقال دهد.

شما به آسانی می توانید در هر نقطه از دنیا که باشید تصاویر مراجعین را دیده، با آنها مکالمه نمایید و حتی درب منزل را باز کنید!

مشاهده  پنل کدینگ آیفون تصویری

نحوه ایجاد ارتباط با مخاطب :

در زمان برقراری ارتباط باید مانند نرم افزار های شبکه های اجتماعی کلید Hold را نگه دارید و در صورت تایید با فشار دادن کلید بر روی گوشی درب را باز نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید